Zoeken
 


Verduistering?

Laatste wijziging: woensdag 6 juli 2011 om 18:17, 2640 keer bekeken Print dit artikel Bekijk alle nieuws feeds van onze site
 
woensdag 6 juli 2011

In dit jaar, waarvan de laatste twee cijfers een Meestergetal vertegenwoordigen, zijn er ongebruikelijk veel zon - en maansverduisteringen waar te nemen.

1.       04 januari 2011: Gedeeltelijke zonsverduistering
2.       01 juni 2011: Gedeeltelijke zonsverduistering
3.       15 juni 2011: Volledige maansverduistering
4.       01 juli 2011: Gedeeltelijke zonsverduistering
5.       25 november 2011: Gedeeltelijke zonsverduistering
6.       10 december 2011: Volledige maansverduistering

Dat rechtvaardigt de vraag WAT wordt er nog meer verduisterd voor het toch beperkte driedimensionale bevattingsvermogen van de mensheid? Laten we voor het antwoord een paar decennia terug gaan.

Herinneren jullie de missie van de Apollo 11 AS-506 nog? Laten we je geheugen even opfrissen. De commandant van die missie was Neil Armstrong, zijn medepiloten waren "Buzz" Aldrin en Michael Collins. De lancering van dit prestige project vond plaats op 16 juli 1969.

De missie zou 8 dagen duren, waarvan de tijd die op de Maan doorgebracht moest worden 21 uur en 36 minuten bedroeg. De naam van de landingsplek op de Maan was: "Zee der Stilte". Een zeer toepasselijke en alles verhullende naam omdat we weten dat in de Stilte juist veel antwoorden gevonden kunnen worden!

Doe vlucht naar de Maan vond nu bijna 42 jaar geleden plaats, en omdat ons korte geheugen voortdurend wordt aangevallen/gewist kunnen we de Samenhang der Dingen niet traceren.

Herinneren jullie de consternatie van de vluchtleiding nog toen Armstrong iets beschreef wat in de Stilte verhuld had moeten blijven? Het is van groot belang dat we het niet vergeten, want er werd duidelijk iets verduisterd, en het was NIET de Maan!

Stilte?

Jullie weten vast nog dat er 2 minuten 'radiostilte' was die de communicatie tussen Houston en de astronauten op de Maan onverstaanbaar maakten. Die 'radiostoring' werd ook opgenomen door honderden radio amateurs die hun toestellen hadden afgestemd op de frequentie waarop de Apollo 11 uitzond.

We hebben de conversatie die tijdens de 'radiostoring' was opgenomen al eerder gepubliceerd, maar in het kader van jaarlijkse herdenkingen, waar de mensheid niet genoeg kan krijgen, herhalen we het weer. A/A staat voor de astronauten Armstrong en Aldrin, en HCC staat voor Houston Control Center.

A/A: "Dat zijn reusachtige dingen. Nee, nee het is geen optische illusie. Niemand zal dit ooit geloven!"

HCC: "Wat... wat... wat? Wat gebeurt er verdorie? Wat is er aan de hand?"

A/A: "Ze zijn hier onder de oppervlakte."

HCC: "Wat is daar?" (gedempt geluid) "De uitzending werd onderbroken... Storingcontrole roept Apollo 11 op."

A/A: "Wij zagen enkele bezoekers. Ze waren hier even om de instrumenten te observeren."

HCC: "Herhaal die laatste opmerking."

A/A: "Ik zeg dat er andere ruimteschepen waren. Ze staan op een rij aan de andere kant van de krater."

HCC: "Herhaal... herhaal!"

A/A: "Laten we deze omloop (orbita) peilen... in 625 naar 5.. automatische uitzending verbonden... Mijn handen trillen zo erg dat ik niets kan doen. Het filmen? God, als deze verdomde camera's iets hebben vastgelegd... wat dan?"

HCC: "Hebben jullie iets kunnen filmen?"

A/A: "Ik heb geen enkele film bij de hand. Drie opnames van de schotels, of wat dat ook was, die de film ruïneerden."

HCC: "Controle, controle hier. Ben je onderweg? Wat is dat gedoe met die UFO's, over?"

A/A: "Ze zijn hier geland. Daar staan ze, en ze kijken naar ons."

HCC: "De spiegels, de spiegels, hebben jullie ze opgesteld?"

A/A: "Ja, ze staan op de juiste plaats. Maar wie die ruimteschepen ook maakte, ze kunnen hier morgen terugkomen en de spiegels verwijderen. Over en uit."


Jaren later zei Christopher Kraft, chef van Houston Control Center: "De reactie van onze mannen was erg ongebruikelijk, maar ik twijfel er niet aan dat de ruimte het in alles heeft beïnvloed. Het voorbeeld van Armstrongs bescheidenheid heeft grote impact, en Aldrins altruïsme geeft stof tot nadenken...

Hoe dan ook, ik denk dat ze allemaal iets gemeen hebben omdat ze op Aarde terug kwamen als betere mannen dan toen ze vertrokken.

WAT MIJ BETREFT WAREN ER ANDERE RUIMTESCHEPEN!"

Op 4 maart 2011 vond ik een kort artikel op Internet met een niet verrassende, maar alles onthullende inhoud. Ik kan me heel goed voorstellen dat er hier en daar wenkbrauwen omhoog gaan en dat er gedachten zijn als: "Geloof je dat nu werkelijk?" Op deze website heb ik vaker deze uitspraak van Hitler gepubliceerd: ""Hoe groter de leugen, des te meer mensen het geloven".

REUSACHTIGE GROT OP DE MAAN WAARSCHIJNLIJKE LOCATIE VOOR VERGETEN UFO PROGRAMMA VAN DE NAZI'S...

Washington, D.C. - De Maan is sinds eonen het onderwerp van menselijke dromen en wetenschap onderzoek. Dit hemellichaam beïnvloedt zelfs dat wat we religie noemen, en schept talloze vragen over leven in het universum en natuurfenomenen.

Hoewel de Maan een alledaags, bijna afgezaagd verschijnsel is ten opzichte van de uitgestrektheid en het mysterie van het Universum, is ze nog steeds in staat om ontzag te wekken en ons voorstellingsvermogen te prikkelen. Terwijl we voort gaan met het onderzoek van de Maan blijft het ontzag toenemen door nieuwe ontdekkingen die slechts weinig mensen zich voor kunnen stellen.

De aanwezigheid van ijs bijvoorbeeld is iets waarover slechts gespeculeerd werd, maar is in recentelijk onderzoek bevestigd. Het is nog maar enkele jaren geleden dat de meerderheid der mensen zich op de maan moeilijk kon voorstellen. Deze ontdekking is echter slechts het topje van de spreekwoordelijke ijsberg met betrekking tot de geheimen die de Maan nog kan prijsgeven!

Er is een reusachtige ondergrondse ruimte/grot ontdekt met een lengte van twee kilometer die in de rotsbodem uitgegraven moet zijn. Terwijl er eerder ruimtes of grotten zijn ontdekt op de maan, was deze grot aanleiding tot diverse speculaties over de oorsprong en potentiële nut in zowel het verleden als in de toekomst. Vele speculaties draaien rond hardnekkige geruchten over het Nazi ruimtevaart programma.

Ruimtebasis.

Een woordvoerder van de Indian Space Research Organization zei hierover: "Dit is zonder twijfel de grootste van dit type grotten die tot nu toe op de Maan zijn gevonden. De omvang en de afmetingen van deze ondergrondse ruimte zou perfect geschikt zijn voor een ruimtebasis, vooropgesteld dat het leeg is, en we hebben alle redenen om aan te nemen dat het leeg is.

Als het inderdaad is wat het lijkt, zou het een perfecte plek zijn voor een menselijke basis die beschutting geeft tegen zonnestraling, meteoor inslagen, ruimtestof en extreme temperatuurverschillen. Deze locatie kan een belangrijk deel uitmaken van toekomstige bemande missies naar de Maan..."

Over de oorsprong van de grot vinden heftige discussies plaats waarbij vulkanische activiteit maar ook reusachtige maanwormen worden aangehaald als mogelijke scenario's. De meeste wetenschappers zien het als meer dan waarschijnlijk dat de grot was uitgegraven om duizenden ruimtevaartuigen te herbergen die door de Nazi's werden ontwikkeld.

Dr. Howard Poe, en wetenschappelijke annalist van Scrape TV Science gaf er zijn visie over: "Grotten zijn vrij gewoon op Aarde. Ze zijn uiteraard door natuurlijke processen ontstaan en niet door gigantische dieren of een vergeten samenleving.

De maan heeft echter geen noemenswaardige vulkanische activiteiten en is volkomen vrij van tektonische verschuivingen. Dit maakt de enorme grot tamelijk mysterieus en veroorzaakt noga wat speculaties.

We weten dat de Nazi's experimenteerden met geheime luchtvaartuigen en de ambitie hadden de ruimte in te reizen. Veel technologie die we tegenwoordig vanzelfsprekend vinden, zeker als het gaat om raketten, werden als gevolg va die ambities ontwikkeld. Er is echter nooit een zuiver bewijs geleverd dat ze in staat waren om met enig voertuig in een baan om de Aarde te vliegen... tot nu toe."

Officieel was het eerste door mensen ontworpen voertuig die de ruimte inging een V2 raket die in 1944 werd gelanceerd. Als bewezen wordt dat deze grot door mensen is uitgehakt, zullen we de geschiedenis over vliegen, en wat er gebeurde tijdens het Nazi regime, moeten herschrijven.

Dr. Howard Poe acht het onwaarschijnlijk dat de maan tegenwoordig bewoond is, maar het zou schrikwekkende consequenties hebben als dat wel zo is. "Waarschijnlijk zijn wij op Aarde meer en sneller gevorderd dan enige Nazi maanbasis, en dat geeft ons een aanzienlijk overwicht. Maar besef dat de Nazi's erg slecht kunnen zijn en dat ze bewezen hebben meer dan industrieel te zijn. Dat zou wel eens voor grote problemen voor ons op Aarde kunnen zorgen."

Voorbij de Stilte.

Hebben jullie wel eens gehoord over het Haunebu project van de Nazi's? Het vliegtuig, of vliegend tuig, Haunebu had zijn luchtdoop in 1939. Prototypes van dit voertuig voerden blijkbaar 52 testvluchten uit, terwijl Europa sliep...

In 1942 was een extended versie, de Haunebu II, met een diameter van 26 meter, klaar om testvluchten uit te voeren. De wereld staat in brand, Nazi's, Italianen en Japanners vallen in hun hoogmoed en waanzin alles en iedereen aan.

De Haunebu had een negenkoppige bemanning en kon supersonische vluchten maken met een snelheid van 6.000 tot 21.000 km/u., en 55 uur blijven vliegen zonder tanken of landen. Nederland deed het nog op klompen en richtte het Nederlandse Handbal Verbond op...

Zowel de Haunebu II als de verder ontwikkelde Haunebu II DoStra met een diameter van 32 meter, waren uitgerist net hitteschilden bestaande uit een dubbele wand van Victalen om de ongelooflijke temperaturen die bij dergelijke snelheden optraden te weerstaan. Victalen was ontwikkeld door SS metallurgen voor zowel de Haunebu vliegtuigen als de VRIL schotels! De Haunebu II maakte 106 testvluchten.

In 1944 maakte het geperfectioneerde type, de Haunebu DoStra, een afkorting voor Dornier Stratosfeer Vliegtuig, een testvlucht. Voor de rest van de wereld was het echt vijf voor twaalf. Deze machines werden bemand door 9 man, maar er was ruimte om 20 man mee te nemen. De snelheid was intussen opgevoerd tot hypersonische snelheden van meer dan 21.000 km/u.

De SS was van plan de machines in productie te geven, en ontving offertes van Junkers en Dornier, het werd vroeg in 1945 uiteindelijk Dornier. Maar het naderende einde van de Wereldoorlog voorkwam dat Dornier het model in productie kon nemen.

De Haunebu III had een verbijsterende diameter van 71 meter. Dit prototype werd vlak voor het einde van WWII gebouwd. Het had een bemanning van 32 man en kon snelheden halen van 7.000 tot 40.000 km/u. Deze machine had een driedubbele romp van Victalen. Het kon 7 tot 8 weken vliegen zonder tanken of landen en maakte 19 testvluchten.

Dit model was bedoeld voor het evacueren van de THULE en VRIL geheime genootschappen in maart 1945. Hoewel er nooit over werd geschreven, zijn er hardnekkige geruchten dat de Geallieerden na de oorlog merkten dat er 2.000 wetenschappers uit Duitsland en Italië samen met bijna 1 miljoen mensen waren verdwenen in het land voorbij de Zuidpool...

Hoe lang denken we nog te kunnen slapen?



Bron: assayya.com

Voeg toe aan: