Had je de hoop dat na "Climate gate" de controle mafia (welke nou al enkele jaren het klimaat misbruikt voor hun doel om de bevolking te onderdrukken) deze strategie wel zouden laten varen en over zouden stappen op een nieuwe strategie (rotjes in onderbroeken?) dan moet ik je helaas teleurstellen.
Gisteren, tijdens het duurste reclameblok ter wereld welke tijdens de super bowl wordt uitgezonden werd duidelijk dat de groene maffia de strijd nog niet hebben opgegeven. In een advertentie van 1 minuut (6 miljoen dollar) komt Audi met een "green police" advertentie waarin in het gehele land mensen worden gearresteerd voor het hebben van een plastic tas, plastic flesjes of het niet hebben van spaar lampen.
Het is schijnbaar normaal voor een merk (Audi met een NAZI verleden) om te promoten dat het goed is om als politie het huisvuil van mensen te doorzoeken en als er dan een batterij wordt gevonden het huis van de DADER met een SWAT team binnen te vallen.
Ook in Amerika zijnvragen gerezen rond deze commercial en de geschiedenis en gevaren van een "green police". Zo heeft deDaily Finance een bericht met de koptekst: "Audi's Super Bowl Ad Blunder: 'Green Police' Have Nazi History" .
Paul Joseph Watson heeft in November 2008 reeds een zeer uitgebreid artikel op prisonplanet.com geschreven over de "green police" en Obama's strategie daarvoor. Het lijkt er op dat ze het goed hebben gezien, helaas.
Green Police Audi Super Bowl Commercial 2010
Bron: wacholland.org