Een wanhopige hersenspoelcampagne om sceptische ouders te dwingen hun kinderen het gevaarlijk H1N1 vaccin te geven versnelt.
De federale overheid heeft zijn $16 miljoen dollar PR campagne versneld om de toenemende groep Amerikanen die sceptisch zijn over het vaccin te hersenspoelen en te dwingen om het varkensgriep vaccin te nemen door hun propaganda in populaire kinderprogramma,s te verweven.
Sid the Science Kid is een halfuur durende serie dat door Jim Henson Productions en KCET in Los Angeles, Californië werd geproduceerd. Het programma wordt voor een deel door het Bedrijf Boeing gefinancierd, een titaan van het militair-industriële complex.
In een aflevering van de show dat maandag werd uitgezonden, dansten computer gegenereerde karakters rond en zongen over hoe zij een griepvaccin nemen.
Inderdaad, de volledige episode is namelijk toegewijd aan pro-vaccin propaganda en in samenwerking met Health and Human Services gecreëerd. De aflevering is getiteld, “Getting a Shot: You can do it! “
Volgens een persmededeling, zullen: “Kathleen Sebelius, Secretaris Health and Human Services, Arne Duncan, Secretaris van Onderwijs en Lisa Henson, CEO van Jim Henson Company, de schoolkinderen in Washington bezoeken voor een onderzoek met betrekking tot de nieuwe speciale „Sid the Science Kid“aflevering over de griep bij het VS Departement van Onderwijs Auditorium.”
De kinderen zullen ook worden doorverwezen naar een Sid the Science Kid website om spelletjes te spelen die concentreert zijn rond het vaccin kwestie.
De kinderen zullen ook worden doorverwezen naar een Sid the Science Kid website om spelletjes te spelen die concentreert zijn rond het vaccin kwestie.
Lees verder: Propaganda Matrix
Bron: endtimes.punt.nl