Vaccinatie-marketing: nu HPV-vaccinatie van… Jongens!

Laatste wijziging: maandag 15 juni om 17:50, 4227 keer bekeken
 
Groningen, maandag 15 juni 2009


2 Maanden geleden kreeg ik binnen een paar dagen, zowel het onderstaande artikel van Mike Adams onder ogen, alswel een melding van Nancy de Pooter uit Frankrijk. Zij vertelde dat in een advertentie van MSD in het tijdschrift Vitaya in Vlaanderen melding werd gemaakt van de ontwikkeling door MSD van een HPV-vaccin voor jongens

Mijn hemel, hoe idioot moet het worden vóórdat  we wakker worden. Of zitten we met z’n allen in één grote wereld-Banana-split?

Het onderstaande stuk van Mike Adams gaat over de situatie in de VS, maar als u dus denkt “Oh dit gebeurt in de idiote VS, daar zijn ze sowieso kierewiet”, dan kan ik u bij deze laten weten dat de grote farmaceuten de meningsvorming ook hier in Europa dus al volop aan het beïnvloeden zijn, getuige de genoemde advertentie die je hierbij aantreft over dit fenomeen!

Deel dit verhaal met je familie, collega’s en vrienden, vóórdat zij worden gebrainwashed door de officiële verhalen waarom jongens nou persé gevaccineerd zouden moeten worden tegen het HPV-virus!

Hier zie je een afbeelding van de advertentie uit Vitaya (’De coach van je leven’, zoals op de cover staat) van Sanofi Pasteur MSD. Let ook op het slim weggewerkte woordje ‘advertentie’ links bovenaan de rechterpagina.

Jongens kunnen drager worden van het virus en meisjes besmetten. Jongens kunnen ook ziek worden van HPV. De HPV-studies in verband met het voordeel van de vaccinatie bij jongens zijn echter nog niet beëindigd. De vaccinatie van jongens is dus niet aanbevolen’.

Wil je deze advertentie downloaden als pdf  HIER.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Absurde vaccin-marketing roept op om jonge jongens te vaccineren tegen baarmoederhalskanker!

by Mike Adams, the Health Ranger, NaturalNews Editor

© vertaling Guido Jonkers WantToKnow.nl 2009

“Als je geen geweld kunt gebruiken, vervang dan het zwaard door ironie.” Hermann Hesse

De kopregel boven dit stuk is niet bijzonder.. De druk om meer en meer vaccinaties en medicijnen te verkopen  heeft een absurd niveau bereikt en verbaasd ieder intelligent persoon. De grote media in de VS doen nu steeds meer verslag van -let u even goed op, en ik maak geen grapje- het vaccineren van jonge jongens met Gardasil, het vaccin die er nu doorheen wordt gedrukt, zoals u weet om tienermeisjes zogenaamd te beschermen tegen baarmoederhalskanker.

Dit gebaseerd op het idee om nu ook jongens te vaccineren is gebaseerd op het idee dat deze jongens keelkanker zouden kunnen krijgen wanneer ze orale seks hebben met meisjes die het HPV-virus bij zich dragen.

Dit is een ongelooflijke aanslag op de wetenschappelijke geloofwaardigheid en het is zulk een krankzinnige marketingcampagne, dat alleen de grote farma-cowboys dit weer hadden kunnen bedenken. Het is natuurlijk niets meer dan een ordinaire angstcampagne om een markt te creëren voor dit bijzonder winstgevende vaccin, namelijk een heel nieuwe groep ‘consumenten’ die het hele vaccin NIET nodig hebben, namelijk teenager jongens.

En ook het idee om preventief tienermeisjes te gaan vaccineren is niets minder dan het verspreiden van twijfelachtige ziektebeelden, die bedoeld zijn om meer vaccins te verkopen. Want één ding staat in de hele discussie boven water.

Het dragen van het HPV-virus betekent niet automatisch dat je baarmoederhalskanker zult krijgen, net zo min als het feit dat het hebben van waterpokken betekent dat je een lopende biologische bom bent..

De meeste mensen die het HPV-virus dragen tonen helemaal geen symptomen en meisjes met een gezond immuunsysteem en een gezonde levensstijl (dieet, voeding etc.) hebben in het geheel geen kans op het ontwikkelen van baarmoederhalskanker.

Zelfs als ze herhaaldelijk aan HPV-virussen worden blootgesteld! Het virus is namelijk niet de ziekte, maar het ligt aan de persoonlijke leefomstandigheden van de persoon die het virus bij zich draagt. Wanneer deze persoon ongezond leeft en dus kwetsbaar is voor ziekte, dan is deze natuurlijk niet in staat om het virus onder controle te houden.

Want we leven sowieso niet in een steriele wereld; er zitten op dit moment méér cellen van bacteriën in je lijf, dan dat er menselijke cellen inzitten. We worden omgeven door virussen, schimmels en andere ziektekiemen. Het hele idée dat achter deze vaccinaties zit, dat je kunt beschermen tegen een bepaalde ziekte, die op een bepaald moment, mogelijk en misschien je een probleem kan brengen, wanneer je seks hebt gehad, is volledige medische nonsens.

Maar het vaccineren van jonge jongens is zelfs nog een dommer idee.. Het is werkelijk zó dom, dat ik gewoon de woorden niet kan vinden, om te beschrijven hoe laag op de IQ-schaal deze farmaceutische marketing-’experts’ voor mij staan, om met een idee als dit op de proppen te komen. Ze zullen het publiek vast zó onnozel vinden, dat ze ongeacht welk seks-gerelateerd verhaal kunnen vertellen om medicijnen en vaccinaties te verkopen. Is het straks misschien zó, dat jonge jongens wellicht HPV kunnen oplopen doordat ze masturberen? En de schreeuw die straks naar alle jonge  jongens zal uitgaan, zal klinken als zoiets: ALS JE MASTURBEERT, LAAT JE DAN VACCINEREN!

Maar helaas zijn de meeste mensen zo onontwikkeld over de gezondheid van de voortplanting in het algemeen en kennis van ziektekiemen in het bijzonder, dat ze deze verhalen gewoon als zoete koek slikken. En… als deze masturbatiecampagne dan achter de rug is, dan gaan we voor de ultieme, meest domme angstaanjager. De Deurknop-campagne. Blijf doorlezen als je durft..

Is het straks misschien zó, dat jonge jongens wellicht HPV kunnen oplopen doordat ze masturberen?

En de schreeuw die straks naar alle jonge  jongens zal uitgaan, zal klinken als:

‘OK ALS JE MASTURBEERT, MAAR LAAT JE DAN VACCINEREN!’

Waarschuwing: Deurknoppen kunnen je kanker bezorgen..

Zal ik je beschrijven hoe deze campagne eruit gaat zien. Let wel: er staat wat stevige taal in dit stuk, maar het is de enige manier waarop ik kan beschrijven hoe dom deze vaccinatie-bangmakerij is geworden. Wanneer je sommige woorden heftig vindt, zou je sowieso al niet op deze website moeten komen..)

Om een start te maken, zouden de farmaceuten beginnen om angstige verhalen te verspreiden hoe mensen kanker kunnen krijgen door simpelweg deurknoppen aan te raken. HOE? Nou, simpel. Je weet toch nooit of iemand anders die HPV-infectiedrager is, niet diezelfde deurknop heeft aangeraakt, nádat zij (of hij!) zichzelf heeft aangeraakt en de handen niet heeft gewassen..

Dus laten we vaststellen: de deurknop kan je ook seksueel overdraagbare ziektes bezorgen. Dus als je gezond bent, maar je hebt de deurknop aangeraakt en je raakt dan jezelf aan, oh wee, oh wee.. Pas op, want je kunt dan zomaar ineens baarmoederhalskanker, keelkanker, kruis-kanker krijgen, of noem maar een paar andere angstwekkende ziektes op, die de farmaceuten anders wel tevoorschijn zullen toveren. Want je wéét het toch? Deurknoppen zijn gevaarlijk.

Maar er is gelukkig een oplossing! Bescherm jezelf voor de dreigende gevaren van besmette deurknoppen en HAAL EEN VACCINATIE! En omdat deurknoppen overal zijn, ZOU IEDEREEN EEN VACCINATIE MOETEN HALEN! Dus kinderen, tieners, volwassenen, maar vooral bejaarden, want die zijn heel kwetsbaar. Het is een briljant idee, kort samengevat om miljoenen doses vaccins te verkopen, vaccins die niemand in feite nodig heeft. En dit allemaal door dit briljante idee van de deurknoptheorie.

En wanneer de ‘deurknop-verspreidingshaard’-theorie niet overtuigende genoeg blijkt te zijn, schakelen we in een keer door naar het gevaar van publieke toiletten..

Farmaceuten hebben de VS veranderd in een natie van zwartkijkers.

Wanneer de farmaceuten ervoor kunnen zorgen dat ouders hun mannelijke tiener-kinderen laten vaccineren tegen een virus dat in verband wordt gebracht met baarmoederhalskanker, dan zullen deze farma-cowboys erin slagen elk ander farmaceutisch product te verkopen. En nu? Gaan alle meisjes straks ook gevaccineerd worden tegen prostaatkanker? Voor het geval dat ze orale seks hebben met mannen die een vergrootte prostaatklier hebben? Natuurlijk klinkt  dit allemaal dom, MAAR HET IS DOM!

En toch is het niet té dom om omarmd te worden door de grote farma-industrie…

En bedenk dat deze zelfde industrie, verantwoordelijk is voor het bijna ziek verklaren van het vrouw-zijn. Er is een pil om menstruatie tegen te gaan, levenslang. Het marketingmateriaal dat dit soort ‘medicijnen’ doet verkopen, suggereert dat menstruatie een afwijking is, die een halt toe moet worden geroepen om een normaal leven te kunnen leiden. Een gelukkig leven..

Het zal niet lang meer duren vóórdat ze erin slagen om vrouwen doodsangst aan te jagen, simpelweg om het feit dat ze Vrouw zijn. Bedenk hierbij ook dat de traditionele geneeskunde wordt gedomineerd door mannen, die maar al te gemakkelijk in de rij staan om diverse vrouwelijke symptomen als ‘ziekte’ of ‘ongemak’ te kwalificeren..

Het grote wapen dat altijd wordt ingezet door de farma-industrie om hun angstverhalen kracht bij te zetten, zijn verhalen in de grote media. Het enige dat ze in dit geval hoeven te doen, is verhalen verspreiden over hoe gevaarlijk orale seks wel kan zijn. En zodra dan iedereen helemaal panisch is geworden van orale seks, dan wordt het tijd om met de ‘oplossing’ te voorschijn te komen, tatatata… Een nieuw vaccin!

Het probleem uitvinden en dan de ‘oplossing’ verkopen.

Is het je ooit opgevallen dat nog nergens in kranten, tijdschriften, noch op radio of televisie het  rusteloze benen-syndroom werd beschreven, totdat de farma-concerns een nieuw medicijn hadden ontwikkeld dat verkocht ging worden om deze ‘afwijking’ te bestrijden? De pers steunt in feite deze angstcampagnes, door de een na de andere fictieve ziekte te beschrijven, waarna de farma-cowboys toevallig nét een zeer winstgevend chemisch goedje hebben klaargestoomd dat deze ziekte bestrijdt.

In het geval van HPV voor jongens, had de pers ditzelfde spel gespeeld. Dagen achtereen verschenen er verhalen over de ‘gevaren van orale seks’ en toen.. WAM! Een verhaal verschijnt zomaar ineens magisch in de pers over een nieuw vaccin voor jonge jongens, dat hen beschermt voor deze gevaren van orale seks.

We zouden eens méér moeten beseffen dat bijna niets in de grote media verschijnt, zonder dat daar een verborgen agenda achter zit. Het nieuws is niet het nieuws wat jij denkt dat het is. Het is een manier om de publieke perceptie te kneden om iets’ aan de man te brengen. Oorlog, drugs, producten, een visie. En vooral in de VS is de pers een voertuig geworden om de geloofsovertuigingen  van het publiek te kneden.

Het bedenkt en ondersteunt culturele angsten, zoals tussen moslims en christenen. Maar ook het geloof van mensen wordt door het nieuws aangetast en hun wijze van kijken naar de wereld. Het gaat in de VS allang niet meer om het brengen van nuttig nieuws en informatie die ze kunnen gebruiken. In plaats daarvan, is het nieuws bijna geheel gericht op het laten geloven van het publiek, van dat wat de lui die aan de leiding staan willen dat je gelooft.

Het huidige nieuws over het instorten van de huizenmarkt, wordt vooral in de wereld gebracht om de a.s. ineenstorting van onroerendgoedmarkt en de aandelenmarkt in de VS te vertragen. Dit wordt gedaan door de publieke opinie te beïnvloeden en door het publiek te vertellen dat het maar een tijdelijke inzakking van de markten zijn. Op deze wijze worden mensen overtuigd om nog maar even door te gaan met het betalen van torenhoge  prijzen voor hun huizen, om zo de onvermijdelijke instorting van de onroerendgoedmarkt te vertragen.

Evenzo worden in feite vele verhalen in het nieuws die je leest over gezondheid, speciaal geschreven om jouw geloof over voeding, medicijnen, gezondheidszorg en de (valse) oorzaken van ziekte te beïnvloeden. Verhalen over de genetische oorzaken van ziektes, zijn bijvoorbeeld bedacht om jouw kracht weg te laten vloeien inzake je geloof in je eigen zelfgenezend vermogen.  Verhalen die in de wereld worden gebracht om de gevaren te tonen van additionele voedingssupplementen, worden bedacht om je angst aan te jagen over je voeding en te vertrouwen op medicijnen.

En dus ook de verhalen over orale sex, zoals we ze hier in de VS in het nieuws zien, zijn bedacht om onze bevolking om te turnen naar een toestand van onlogische angst. Deze angst is dan vervolgens de perfecte voedingsbodem voor hen om op te roepen voorzorgsmaatregelen te nemen en jonge jongens te laten vaccineren met het HPV-vaccin.

Dit is exact de manier waarop machtselite zich de macht hebben toegeëigend en hoe ze dingen voor elkaar krijgen in de maatschappij, waarvan nog steeds hele volksstammen geloven dat het een vrije maatschappij is..!

David Icke beschrijft deze manier van manipulatie als: ‘Probleem - Reactie - Oplossing’. Eerst dus het fictieve probleem verkopen en dan wachten op de publieke reacties, die natuurlijk ver van te voren al zijn gepland en kunnen worden ingeschat. Vervolgens introduceren ze de oplossing, die bestaat uit ‘oorlogvoeren’. Het gaat altijd om strijd, of letterlijk via het leger, of via -zoals in dit geval-  de strijd tegen de kleine beestjes via geforceerde vaccinaties. Of wat er dan ook vanaf het begin op hun agenda stond, dat moest gaan gebeuren.

Om volledig nutteloze farmaceutische chemicaliën te verkopen aan honderden miljoenen mensen, kun je natuurlijk niet zomaar binnenwandelen en mensen verplichten ze te kopen. Je moet ervoor gaan zorgen DAT MENSEN ZELF OM DEZE ZAKEN GAAN VRAGEN! En dat doe je dus héél eenvoudig door de angst te propageren, zoals  het verhaal over de gevaren van orale seks.

Maar wanneer je mensen maar bang genoeg maakt, zullen deze mensen eisen dat je actie onderneemt. En op dat moment zal het lijken alsof je netjes gehoor geeft aan de oproep van het volk..

Moderne geneeskunde is een fake. Het is allang geen ‘geneeskunst’ meer.

Het komt erop neer dat artsen en specialisten worden gebrainwashed, dat er spelletjes worden gespeeld met de gevoelens van het publiek en dat de media onder controle staan. Het aanpraten van ziektes is bij de beesten af, maar wat de farma-boeven nu presteren is het meest absurde idee, de meest krankzinnige bokkensprong.

Het overtuigen van het volk dat het meer medicijnen nodig heeft en nog meer vaccinaties. 5 Jaar geleden zou het idee om jonge jongens te vaccineren tegen het baarmoederhalskankervirus als waanzin zijn betiteld, maar vandaag de dag verkopen de industriëlen van de farmacie dit verhaal met een strak gezicht. In de hoop natuurlijk dat over een paar jaar, de hele bevolking zo bang is geworden voor deze orale-seks-virussen, dat elk seksueel actief persoon in het land vrijwillig in de rij zal gaan staan en geld wil spenderen aan ‘hun seksvaccin’..

Op deze manier heeft de farmaceutische industrie -en laten we nou vooral op het woord INDUSTRIE letten!- het voor elkaar gekregen dat orale seks als ziekte gaat worden gezien, waarvoor een chemische behandeling noodzakelijk is. U wordt koninklijk een oor aangenaaid, dat verzeker ik u.

Over de auteur van dit stuk:

Mike Adams.

Even goed voorstellen:

‘The Health Ranger is born ‘

Mike Adams is geen onbekende in de traditie van de Westerse geneeskunde. Hij is de zoon van een verkoopmanager van farmaceut Pfizer en zijn moeder was farmaceutisch laborant die werkte voor de grootste farmaceutische bedrijven. Hij groeide op en vertrouwde doktoren, hij gebruikte de medicijnen die hem werden voorgeschreven. Hij vertrouwde de FDA (Voedsel- en Warenautoriteit in de VS) dat hun rapporten en keuringen in het belang van de bevolking van de VS werden gedaan.

Maar aan al deze zaken kwam een einde, toe Mike werd geconfronteerd met zijn eigen persoonlijk gezondheidsprobleem.. De steunpilaren die hij had gevonden in de gezondheidszorg al die jaren, begonnen te brokkelen om het uiteindelijk te begeven.

Hij volgde toen zijn roeping, toen hij op zijn30-ste werd geconfronteerd met de diagnose van 2 suikerziektes. Door deze ziekte mocht hij niet  alles eten en ook het bewegen werd beperkt. Hij werkte toen in de computerindustrie als een softwaredeskundige, en werd regelmatig blootgesteld aan stevige stress, depressies en had een chronische rugpijn.

In zijn zoektocht naar antwoorden, verbeterde ook zijn gezondheid; Mike was onderzoeker geworden. Hij vrat duizenden boeken over voeding, farmaceutische medicijnen, wellness-programma’s, de politiek achter de voedselindustrie en alles wat hij in dat kader verder kon vinden.

Zijn belangrijkste ontdekking was het feit dat ieder mens een sterk zelfgenezend vermogen heeft, maar ook dat de meeste ziekten kunnen worden voorkomen door goede voeding, zónder medicijnen en chirurgie!

Dat was namelijk ook wat Mike bij hemzelf deed. Hij genas zichzelf van de 2 suikerziekten die hij had en veranderde van een stressige zakenman in een man die in perfect gezondheid is. Zowel in het lichaam, in de geest als in zijn spirit.

Mike Adams is holistisch voedingsdeskundige geworden en zijn passie is om bekrachtigende informative te verspreiden om ieders persoonlijke gezondheid EN die van onze  planeet te helpen verbeteren. Hij is de auteur van duizenden artikelen, interviews en rapporten. Ook maakt hij consumentengidsjes die miljoenen lezers voorzien van informatie die levens redt en persoonlijk welzijn in de hele wereld. Hij is een betrouwbaar en onafhankelijke journalist, die geen fondsen aanneemt van bedrijven of organisaties, noch om producten aan te prijzen, noch in het geval van donaties.

Mike Adams lanceerde in 2007 EcoLeds, producent van energie-zuinige LED-lampen die helpen het CO2-probleem te tackelen. Hij is de man achter de BetterLifeGoods.com website en helpt met de opbrengsten van de verkoop van deze activiteiten om non-profit ondernemingen en -ondernemers te steunen.

Bijzonder is dat hij een van de eersten was die e-mail als basis voor nieuwsbrieven gebruikte. Zijn manier van aanpak is een soort standaard geworden in de internetwereld. Neem eens een kijkje op de website HealthRanger.com. En abonneer je op de nieuwsbrief!

Start HIER



Bron: wanttoknow